Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

Edisi Mencari Chenta 2011

It's a roller- coster year!!!
Pasti semua orang da siap fikir azam baru untuk 2011....
tapi saya tak pernah fikirkan tentang azam baru...
Kalau ada pun lepas 2-3 ari da lupa..
Tapi untuk tahun 2011 tahu kenapa rasa sgt lain...
Macam nak ada azam pulak!!!
Misi mencari chenta adala azam yang telah saya tetapkan untuk tahun nie...
Cool n carzy???
Jangan salah faham saya ada banyak chenta tau!!!

Kereta Idaman ....
Ini Chenta pertama saya..
Ok mungkin sekarang masih belum mampu but someday i will...
Memang 2 buah kereta idaman ini betul2 menguji hatiku!!!
Tapi apakah daya takde rezeki lagi...
Keluarga & kawan2 dah pesan suruh beli kereta yang biasa2 je ..
tapi saya fikir saya nak pandu benda yang saya suka...
sebab tu la sabar je la kumpul duit nak pakai kereta ini...
Insyallah tak lama je lagi...
Amin...
Mudah2an tercapaila segala impian saya...

Kerja VS Family...
Bila cerita tentang kerja...
I need Vacation!!
Kadang2 meluat ngan deadline, tapi nak buat camner itula cabaran kerja...
Bukan hidup namanya kalau takde cabaran...
Saya pilih untuk ada dalam bidang ni so kenala biasakan diri...
Kesian kat Family..
Saya da kurangkan masa bersama mereka terutama my Princess Qifah...
HmMm....
Setakat ni life saya okey je...
Bekerja dan pada masa yang sama spend time ngan kawan2 itu adala kire life pada saya...
Saya harapkan yang terbaik...
Penat2 kerja  tentu nak rasa hasilnya...
so far so good...
Insyallah kalau boleh memang nak sambung belajar...
Tapi semuanya terpulang pada rezeki allah...

Ipad VS BlackBerry Torch
Ni Chenta Ke -3 saya...
Orang lain sibuk nak beli laptop terbaru n terkini...
sebab sekarangkan zaman IT..
Begitu juga dengan saya tapi saya lebih berminat je IPAD...
Ingatkan nak beli before new year nie tapi kawan saya cakap IPAD terbaru akan de kat pasaran awal bulan May2011...
So kena la tunggu untuk berapa bulan je lagi....
sabar Noh!!!
BlackBerry Torch...
Impian kepada semua orang ..
Senang nak update Facebook dan sebagainya...
walaupun di mane anda berada...
Saya terjatuh chenta pada blackberry Torch nie...
Luv u dam much...

Masa VS Privasi
HmMmM.... Tumpuan utama sekarang adalah untuk kerja...
Siapa tak nak masa depan yang cerah lagi bersuluhkan...
selain bidang yang saya ceburi ni...
nak juga cuba bidang komunikasi yang lain...
mana tau sambil menyelam boleh minum airkan....
Masa untuk diri sendiri juga akan lebih di utamakan...
Siapa lagi nak kesiankan kita kalau bukan diri kita sendiri...
Pendek kata jaga diri sendiri sudah...
Biarla apa orang nak kata janji kita tahu diri kita sendiri,,,
untuk hal2 privasi, saya amat titik beratkan...
Ada ke yang privasinya da takde...
mulala nk salahkan orang lain...
macam kat dalam facebook dan sebagainya tu kan...



P palang S : Doakan segala edisi mencari CHENTA saya berjaya...(amin)

No comments: