Sunday, December 26, 2010

Pesanan untuk seseorang!!!

Luahan hati untuk seseorang....
pada yang terasa saya hanya mampu memohan kemaafan 
dari hujung rambut hingga hujung jari kaki...
semoga apa yang saya luahkan ni membuatkan hati saya semakin tenang...
berharap 2011 jadikan tahun yang lebih baik dari tahun sebelum2nya...
amin!!

Untuk Seseorang...
Awak dulu pernah jadi kawan rapat saya...
ke mane kita pergi kebanyakan kite pergi bsama2...
atas sebab2 tertentu yang menyakitkan hati masing2....
persahabatan kite jadi 1 pergadohan...
atas sebab pergadohan itu orang2 sekeliling kite kebanyakkannya bertepuk tangan...
dalam kite sedar dan tak sedar....
mereka gembira bila kite bgaduh...
Alhamdulilah...
atas sebab2 lain plak kite da berjumpa kembali...
da duduk semeja..
da mula berSMS...
walaupun kite tak mungkin serapat dulu...
Saya tahu dan saya akui dulu saya anggap awak macam "Gunting Dalam Lipatan"
tapi itu dulu...
Perasaan marah , bengang, sakit hati dengan awak saya da buangkan jauh2....
Mungkin itu kebahgian awak...
saya hanya mampu doakan semoga awak bahagia...
Hanya 1 yang saya minta walaupun kita tak akan serapat dulu tapi awak tetap kawan saya dunia dan akhirat...
sejujur2nya saya terima awak sebagai kawan dengan seadanya...

Untuk Sseorang,...
Dulu saya pernah sayangkan awak...
sayangkan awak sepenuh hati saya...
kalau di beri banyak pilihan hanya awak yang terbaik untuk saya...
tapi atas sebab2 yang kita sendiri je yang tahu...
saya kena buangkan sayang saya pada awak tu jauh2..
yang hanya tinggal sayang saya untuk awak hanya sebagai kawan...
tak akan lebih dari itu...
Saya tak suka bila saya dapat tahu awak di pelekehkan oleh orang lain...
saya tahu apa kelemahan awak...
semoga awak bahagia selalu...
Semoga persahabatan kite terus terjalin walaupun kite tak mungkin akan serapat dulu...
Jangan mudah di perbodohkan lagi...
saya tahu awak kuat ...
awak mampu hadapi tiap dugaan yang datang...
saya sentiasa ada dcc awak saat awak masih perlukan saya...
bia pun kita hanya sebagai kawan...

Untuk Seseorang...
perkenalan kite menjangkau 4 tahun...
diam2 kan kite da kenal 4 tahun tapi masih tak kenal hati budi masing2...
tahun 2008 kite semakin rapat...
tak nafikan awak seorang yang baik...
saya suka berkawan ngan awak sebab awak seorang yang bfikiran sgt matang...
tapi ada yang saya kurang berkenan ngan tingkah laku awak...
Memang manusia tak lari dari membuat kesilapan...
begitu juga saya...
dengan mata kasar andai saya tak tersilap pandang...
saya tahu apa yang awak rasai sekarang...walaupun awak cuba menafikan hakikat sebenar,...
kadang2 saya boleh rasa awak cam " musuh dalam selimut"...

Untuk seseorang...
saya sayangkan awak sangat2...
antara banyak kawan2 awakla yang paling saya sayang...
walaupun awak tak nampak yang saya terlalu sayangkan awak,....
saya nak tengok awak happy...
saya tak nak tengok lagi air mata yang mengalir dari pipi awak atas sebab kesilapan awak sendiri...
awak fahamkan maksud saya...
awak kawan yang sangat baik...
yang sanggup bersusah payah untuk kebahagian orang lain...
Tapi jangan di perbodohkan oleh orang lain dengan tiap kebaikkan awak...
Ingat musuh ada di mana2 tak semua persahabatan terjalin dengan hati yang ikhlas...

Untuk seseorang...
Saya tahu awak tu cantik...
lebih cantik dari saya...
walaupun luaran awak nampak seorang yang kasar...
saya pun sayangkan awak....
awak pendengar yang sangat baik...
awak ada di kala saya memerlukan awak...
saya rindukan awak tapi...
saya tak tahu mana silap saya yang saya semakin jauh dengan awak....
Mungkin awak ada terasa hati dengan saya...
apa2 pun saya minta maaf segalanya...
Halalkan makan dan minum saya...
1 permintaan saya....
jangan jadikan tiket kecantikan awak untuk mengkecewakan hati orang lain...
saya tahu berkat usaha awak...
awak dapat semuanya..
saya bangga ngan cara awak..
walaupun hakikatnya tak semua orang tahu...

Untuk Seseorang...
Kat sini saya nak gelarkan awak "PowerFull"..
Kenapa awak dapat gelaran tu??
Bia la saya dan mereka2 je yang tahu...
Saya tahu awak seorang yang terpelajar...
Bkerjaya...
tapi kadang2 cara awak tu buat saya terfikir yang awak seolah2 seorang suri rumah tangga yang suka sangat jaga tepi kain orang lain...
Sentiasa nak update berita terkini...
cam siaran berita terkini 1330 tu je kan...
Lemah lembut awak ...
Manja awak 1 tarikan..
Bagi saya awakla penyebaba segala2nya...
Ingat!!!
tak semua yang senyum kat kita sekarang tu sebenarnya ikhlas dari atie mereka..
Tapi kadang2 pengaruh awak menyebabkan dorang terpaksa jadikan awak sebagai kawan...
Cara pergaulan awak sebenarnya tidak sematang usia dan pelajaran awak...
Saya tak menafikan dan saya tak nak di gelar hipokrik yang saya memang tak pernah suka awak...
yea saya tahu saya takde hak...
cuma nie yang mampu tenangkan atie saya...
kira baikla saya tak de letakkan sekali name awak...

Untuk seseorang....
Awak seorang yang sangat baik dengan saya...
awak terlalu banyak tolong saya...
saya tahu awak terima saya seadanya...
maaf...
saya tak mampu untuk menyayangi diri awak...
Mungkin kita hanya sesuai menjadi seorang sahabat...
Maaf sekali lagi andai saya banyak menyusahkan awak...
dan saya tak pernah ada dcc awak di saat awak memerlukan saya...
Segala kebaikan awak pada saya selama nie amat saya hargai...

Untuk seseorang...
Terima kasih sebab awak masih ada dcc saya walaupun awak da tau sape saya sebenarnya...
Harap menyanyangi awak bukan 1 kesilapan untuk saya...
terima kasih juga kerna sudi menyayangi saya seadanya...
Semoga kita hadapi tiap dugaan dengan tabah...
Insyallah..
di mana ada kemahuan di situ ada jalan...

P palang S : Maaf sekali lagi andai ada yang terasa hati.


No comments: