Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

Edisi cinta pertama termakbul -alhamdulilah-

Assalammualaikum...
lama sungguh saya tidak melawat dairy bebas bacaan umum saya ini...
di sebabkan kesibukan melanda diri saya...
apa-apa pun blog kesayangan saya ni sentiasa di hati...
rindu sangat nak update cerita...
masa sangat mencemburi saya...

Life saya sekarang sangat-sangat berubah...
balik kerja dan pergi kerja...
weekend menghabiskan masa melayan kerenah anak kesayangan...

alhamdulilah saya sangat gembira dengan life saya sekarang...
segala impian saya semakin hari semakin hampir...
sangat-sangat bersyukur...

Masih ingat tak cerita Edisi Mencari Cinta saya?
terlalu banyak cinta yang patut saya cari dari awal 2011 hingga ke akhir tahun 2011
insyallah saya akan cuba sebaik2nya...

Edisi pertama yang saya berjaya perolehi...


 alhamdulilah saya sangat bersyukur...
hanya tinggal berapa saje edisi cinta yang patut saya kejar...
berharap segalanya dapat di tunaikan...



No comments: