Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 18, 2011

PeLik vs BeNaR

Assalammualaikum..
Tengah mencuba mengupdate blog melalui Berry saya
Seronok rasanye dapat mengupdate blog pkai berry.
Everyday everywere saya boleh mengupdate nye.
Cepat dan lambat rajin dan malas je menjadi punca dan alasannya.
Walaupun mungkin saya agak terlewat menerima ilmu ni.

Btw update blog ni just nak meluahkan rasa.
Manusia tak pernah berubah walaupun kadang2 saya cuba menpecayainya yang seseorang itu pasti akan beruba.
Cerita ke cerita saya dengar.

Time tak berkawan/ bgaduh ko la musuhku..
Bila da berbaikla engkaula segalanya dalam hatiku.
Manusia2 memang akan jadi bertalam2.
Itu saya tak pena nafikan. Dan itula hakikatnya .

Manusia kalau da meludah berkahak hijau sekali pun mereka lupa diri.
Bila keadaan semakin ok kahak tu la yg di jilat balik.
Time kua kan kahak tu
abis la smua cerita nk di share kan.
Dari segi kewangan (",)
 bila perlu dan bila tak dperlukan.
Tu baru cerita bab duit belum lagi bab bantuan time nk g berjalan..
Time nk tolong bawa keluarga g tengok kejayaan adik.. duit poket.. duit makan semua la duk di sharekan..
Bab cerita pasal hp nokia bagi si polan tu guna..
Dan partner si polan tu tak tahu.
Macam2 la lagi!

Bila da baik aniaya orang lain lak!
Yang sangat pelik tu yang meminta tu pun cam takde prasaan.
Kaut je mane sempat.
Smpai nak g bawa family pun minta btuan.
Yea la mungkin keadaan memaksa kan.
Nak duk hotel berclass2 bia la keluarga tu nampak yg si anak tu berduit.
Hakikatnya allah je yang maha mengetahui.

Tak nafikan saya tiada dan tak merasai tempat si polan tu.
Maka saya tak faham keadaan sebenarnya..
Wutever is..
Kalau awak rasa saya jahat sebenrnya awak lagi jahat..
Jangan cerita lain untuk tutup kesalahan sendiri dengan mengaipkan orang lain.
Kenapa dan mengapa korang bmusuh 2 jwpn di hujung jari saya.
Percaya dengan tak percaya je.
Tapi saya lebih percayakan jawapan ke-2.

P palang S : doakan persahabatan korang terus la bkekalan hendaknya!


No comments: