Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

Garden International School Mont Kiara

Assalammualaikum…

9 December 2011
Garden International School Mont Kiara


Awal2 pagi selepas selesai menunaikan fadu subuh saya bersiap2 untuk ke lokasi..
Ceh wah cam nak pergi shooting la pulakkan…
Walaupun mata agak mengantuk…
Tidur yang tidak mencukupi..
Saya tetap gagahi..

Bertolak dari rumah lebih kurang pukul 8am
Walaupun sepatutnya saya perlu ada di destinasi sebelum pukul 8
Tapi keadaan tak mengizinkan untuk saya bertolak lebih awal..
Banyak lagi yang masih tidak dapat di uruskan


Sampai ke destinasi lebih kureng kul 9am
Setup ape yang diperlukan..
Bagi tempat lagi menarik

Alhamdulilah
Segalanya berjalan dengan lancar..
Saya berjaya menjual “Marshallow Hokkaido Cakes

 
Sebanyak 47 kotak bermakne sebanyak 282pcs 

sebelum pukul 12 tengahari
Dan Almond Nougat lebih kureng 40pcs.

 
Satu yang sangat memberansangkan…

Bersyukur sangat2 saya berjaya menjualnya sebelum tamat waktu yang sepatutnya..
Lebih kureng pukul 130pm saya bersiap untuk berkemas2 untuk pulang…



P palang S : Next Event “Mahsa Kolej”

No comments: