Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 21, 2012

1st gift on my Birthday

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 



Takde yang paling teristimewa untuk saya bila tahun kelahiran saya... saya berada di sisi insan kesayangan saya... Jam masih belum menunjukkan pukul 12am... bermakna lagi berape minit saje lagi saya akan menjejaki ke langkah 3puluhan.....

Panggilan telefon dari BFF saya yang nun jauh di penang membuatkan saya semakin terasa...yang kononnya nak jadi orang pertama yang wish saya untuk tahun ini... OMG saya da nak semakin berusia.... berselangkan panggilan telefon dari  adik demuk saya "Kym Benjamin" dan rakan2 menyanyikan lagu Birthday dari dalam kereta membuatkan saya lebih terharu....

Jam menunjukan tepat pukul 12.... yea 52 minit lagi saya akan menjangkau 30tahun.... Muchit menyanyikan lagu Birthday depan saya... sangat touching even takde celebrate birthday yang beria... berParty sakan tapi ia cukup buat saya terasa terharu.... 
Awat saya asyik terharu je ni??? da semakin berusia kot... putaran umur... Hormon da lari ke arah situ.....
Muchit keluarkan sesuatu dari poket seluar.... Oh Nooooo terasa cam saya mula2 nak di propose... tapi saya di propose bukan dengan menyarungkan cincin tapi saya di beri sebuah HP blacberry untuk penyambung hubungan kami.... tapi hari ini saya dapat sebentuk cincin.... Tapi yang membuatkan saya sangat bangga sebab saya nye size ala2 size jari Qifah tapi muchit berjaya membelinya tanpa membawa saya.....

Comel kan jari saya.... size kecik je... sila Noted saya nye size 8 yea... yang size orang dewasa hanya di jari kelingking tapi saya di jari manis....

Tu baru bab size jari belum size badan... aset2 lainkan....
apa2 pun saya sangat bersyukur saya masih bernafas hingga ke hari ini dan sentiasa berada di sisi insan2 tersayang....

To Muchit
Thank you so much....
Baby love you dam much....

No comments: