Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 21, 2012

2nd gift on my birthday

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


20 June 

Saya bekerja seperti biasa.... walaupun hari ini hari yang bermakna untuk saya... even pada tarikh ini juga saya pernah melepaskan anjing jalanan pada 2 tahun lepas... dan anjing itu memakan tuannya sehari selepas tarikh kelahiran saya tapi itu adalah benda yang da berlalu... dan saya juga da melupakannya....
Bagi saya setiap peraniayaan pasti ada balasan... cepat dan lambat sahaja pembalasannya.... dan apa yang terjadi sekarang pada saya amat membuatkan saya sangat bersyukur... Dan kini berada di bidang kegilaan orang sekeliling saya 1 ketika dulu.... tapi akhirnya saya yang berjaya menempuhi bidang ini....

Tepat pukul 11.40am saya dapat panggil dari office... office call HP saya.... dan pelik kenapa bukan telefon ext saya....meh layan borakkan saya ngan reception sebentar

Reception : Hello sape ni??
Saya         : Nak cakap dengan sape (walaupun saya tahu ini num general office saya)
Reception : Kat lobby block G ade bunga untuk awak... tapi takde name ade num telefon je... awak keje kat mane yeaaa??
Saya         : Kak Mas ke?? saya kat company *i**o* *&* bangunan Yenn
Reception : aah kak Mas ni.. sape kat sana???
Saya         : Puteri la akak!!! takpe jap g puteri g lobby block G yea...

dengan pantas saya bergegar ke Lobby.... bukan sebab saya excited tapi saya nak mengejar masa nak buat kerja.... Sampai di Lobby saya nampak jambangan bunga "Carnation" Merah.... dan kad yang tertulis atas name "Baby Cupcakes"

Gile ke ape?? name saya elok2 di beri dengan penuh makna suka suki je letak name saya Baby Cupcakes.... dan ingat semua orang kenal ke sape Baby cupcakes kat Company ni...
Btw saya sangat hargai tiap pemberian awak kat saya....
Terima Kasih daun keladi...
nanti bagi bunga lain lagi....

No comments: