Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

Maksud Cupcakes untuk diri saya!!!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 



Saya tengah dalam keadaan sangat rajin untuk mengupdate blog... Even blog saya berterabur tak mengikut susunan kejadian.... bagi saya ape terlintas itu yang saya kongsikan....

Saya sangat sukakan cupcakes.... kenapa dan sebab apa saya suka kan cupcakes... mungkin sebab cupcakes sesuatu yang agak sukar di buat... dan ia juga sangat comel bila di hias....

Itu jenis cupcakes yang saya pelajari la... kalau cupcakes yang biasa tu... ada juga kecantikan cuma ianya hanyala kebiasaan di lihat akan keunikkannya....

Salah seorang yang sangat suka memerhatikan saya.... dan sangat tahu akan apa kesukaan saya... telah memberi saya kenapa saya di gelar name "Cupcakes" selama ni....

Not trying to be sweet but will give the list y i call u cupcakes ok!!!

  1.  Ur sweet smile ( Yea ke sweet...sila muntah laju2... tapi kadang2 setiap senyuman yang ikhlas tu sebenarnya sweet kalau di hargai setiap pemberian senyuman itu)
  2. u love cupcakes so very much... ( Yea saya memang sukakan cupcakes... lagi2 jenis cupcakes yang sangat unit ciptaannya)
  3. Evertime i saw them, it will remind me of you... (ok sila angkat tangan sapekah Them itu?? ) 
  4. ur sweet soft voice in the morning... (O.M.G sweet voice?? gile ke ape... saya ade tabiat sangat moody pagi hari bila saya terpaksa membuat sesuatu kerja yang memerlukan tenaga saya yang banyak di pagi hari...sila dengar suara saya time saya ngah badmood... sweet ke sour suara time tu)
  5. ur harded but sweet without noticing... just like cupcakes hard outside but soft and sweet ( yes... i am saya sangat kasar di luaran tapi dalaman saya seorang yang sangat pelembut... dan di sebabkan itula saya selalu di pijak kepala... dan saya selalu melepaskan anjing yang tersepit dan cuba memakan tuannya... sangat Anjing ok)

Apa2 pun saya tetap hargai setiap pandangan dan pendapat orang terhadap saya... yang memandang saya dari segi ejekkan saya anggap ia 1 yang menyatakan bahawa diaorang terlalu memcemburi saya dengan kelebihan yang saya ada...

 

No comments: