Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 21, 2012

3rd my birthday girf - sangat membanggakan-

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Banyakkan kali ini entry tentang birthday ku yang ke- 30 tahun.... sila bengang... sila..sila...AAK?? heheheh bukan awak- awak semua suka ke asyik kua masuk Dairy kesayangan saya.... so hambik ko sekali update sampai 3-4 cerita... suke tak?? info da dapat tak?? da boleh ke awak jadi CNN??

Seperti entry sebelum ni SILA KLIK YEA KLU NAK TAHU SANGAT saya menunggu keputusan rayuan saya... dan hari ini bukanla hari yang saya tunggu-tunggu kan sebab saya masih ada 5 hari lagi untuk mendengar setiap keputusan dari pihak atasan.... Amat menakutkan diri sendiri....
Lepas Lunch dalam keadaan yang mengantuk .... kekenyangan.... saya di arahkan naik ke tingkat 2 berjumpa dengan Boss besar.... dan situla terjawapnya segala keputusan rayuan saya ke luar negeri.... Luar negeri ok bukan ke luar negara....

Tiada yang lebih ternilai untuk ulangtahun kelahiran kali ini apa bila rayuan saya untuk tidak di hantar  ke "BINTULU" di Kidurong Light Industrial di terima...
Syukur Alhamdulilah saya masih boleh bekerja di Damansara... dan berada si samping yang tersayang....
Tujuan utama saya di hantar setelah di buat pemilihan atas sebab untuk menjaga kawasan perindustrian Minyak yang sedang di bina area Bintulu... Walaupun saya di berikan gaji 2x ganda dari gaji sekarang tapi keadaan di sana membuatkan saya rasa sangat sunyi... Syukur Alhamdulilah sebab Allah membuka ruang hati Boss saya untuk menerima rayuan saya ini.... 
Biala gaji sekarang yang saya dapat da sangat mencukupi idup seharian saya... tak perlu lagi saya mengikat perut untuk menahan kelaparan.... jadi masih bersyukur dengan apa yang ada... cuma saya akan di hantar ke Kursus selama 2 minggu ke " KERTIH TERMINALS" di terengganu....



 

No comments: