Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

3 Series is C.O.M.I.N.G

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
20 June 2012


Welcome to 3 series Puteri.... 
Wah da semakin meningkat usia ku... 
Tapi itu hanya la sekadar angka kan...
yang penting saya kena maintain sebagai HOT MAMA....

Alhamdulillah…..
syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana masih diberi peluang untuk merasai kehidupan di dunia ini. 
Hari ni, genaplah 30tahun usia saya. 
Terima kasih ummi kerana sanggup menempuh susah dan sakit untuk lahirkan saya ke dunia. 
Sayang ummi sangat2!
oleh itu,
Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran..
yang ke 30 tahun..
untuk diri saya sendiri..

Moga segala impian saya tercapai hendaknya....
moga segala urusan saya di berkati....
Moga saya masih mampu bernafas untuk menunaikan segala kewajipan saya kepada NYA dan juga untuk saya mengupdate Dairy ke Sayangan saya untuk tahun2 yang akan datang....
Insyallah.....

No comments: