Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

Burger Bakar Kaw-Kaw @ WangsaMaju

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

19 June 2012

Setelah berape minggu tak dapat pulang awal... jadi hari ini saya di beri peluang untuk pulang lebih awal dari biasa.... Tepat pukul 6 saya da kua dari office dan Alhamdulilah Muchit datang tepat pada waktunya... Setelah seharian Muchit di Putrajaya buatkan Permit untuk Model yang datang dari Rusia.... Model?? Muchit ada Model?? Biala persoalan tu awak dan awak yang cari jawapannya yeaa....

Kawan baik Muchit ajak kami pekena "Burger Bakar Kaw-Kaw" yang orang duk sebut2... saya dengar dorang cerita betapa nikmatnya makanan di situ buat saya juga meleleh air liur.... Tempat terletak di WangsaMaju... dan hari ini saya dapat tahu dari kenalan saya... Kedai Burger ini ada membuka 1 outlet di "Puchong" tapi maaf saya tak tahu di mane letaknya gerai tersebut....

Pendapat saya tentang Burger tu... Boleh tahan... tapi dia sepatutnya membuat 1 perbezaan dari burger2 yang biasa terdapat di sekitar kotaraya... Harga sangat berbaloi2.... even sangat mahal dari harga biasa.... 
Saya dapat tepat pukul 8pm dan mengambil num 57.... time tu num yang da siap order baru num 42...Jadi berapa lama lagikah perlu saya menanti??Sabar itukan sebahagian dari keimanan.... jadi saya teruskan la bersabar....


No comments: