Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 26, 2014

♡♡Doraemon Carnival♡♡

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ





Setelah menghabiskan masa dengan kekawan kini telah tiba masanya saya membawa anak kesayangan saya berjalan2... walaupun tak berjalan jauh... tak naik flight.. tak tidur hotel tapi ia cukup bermakna andai saya dan kesayangan saya meluangkan masa bersama...

Destinasi ke Doraemon Carnival
Tak terfikir langsung tiket DC susah nak dapat... da lah kena beli di station minyak yang terpilih...
Terpaksa google mencari senarai station minyak terpilih di Klang... alhamdulilah banyak yang terpilih... Jangkaan bila senarai yang terpilih tu harusla tiket banyak yang di jual... aduhai malang sungguh station minyak yang ke 4 baru saya dapat tiket DC tersebut... Mood hampir swing... dah mula nak kecewa la macam tak dapat tunaikan permintaan kesayangan saya...
Kite merancangkan tapi Allah yang menentukan... Alhamdulilah kalau da rezeki tak ke mana janji usaha...










Teruja?? harusla teruja sebab pelbagai doraemon cuma Allah je tahu berapa ramainya hamba allah tak kire bangsa dan agama...1 ketika dulu saya akan pastikan tidak akan terlepas siaran tv3 setiap sabtu pukul7 petang...




No comments: