Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 26, 2014

Kuantan Pahang

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Destinasi : Kuantan Pahang
Tarikh : 22 Feb - 23Feb 2014


Selepas destinasi tangkap muat ke Krabi... saya meneruskan perjalanan ke Kuantan Pahang... Ni pun kire tangkap muat gakla bila salah seorang dari Besties menyuarakan untuk ke Kuantan Pahang tujuan berjumpa salah seorang Besties yang holiday di sana...
di sebabkan tarikh dan keadaan mengizinkan saya bersetuju untuk mengikutnya ke Kuantan Pahang...

Kami bertolak pukul 1030am
sampai ke Swiss Garden Resort & Spa Kuantan lebih kurang pukul 530pm...
ambik!! lamakan perjalanan kami.... upsss bukan sebab bawa kereta slow... kami singgah salah 1 shopping mall di Kuantan... Maaf saya tak tahu apa nama shopping complex tu...
Tujuan?? tujuan utama nak beli panties... di sebabkan saya baru je balik da bandung dan krabi jadi pakaian saya banyak yang belum di basuh... jujurkan saya... tapi bila sampai di sana bukan panties saja yang di sambar habis kasut sampai 2pasang... memandangkan time tu tengah sale...

Act g kuantan bukan ada tujuan apa2 pun... setakat berjumpa salah seorang Besties yang da lama kami tak bersua...
so tiadala activiti yang menarik... cuma Besties Mila bawa kami berjalan2 di tepi pantai dan isi activiti malam di Hyatt Hotel Teluk Cempedak ... dan ke  Jeti Pemecah Ombak kuantan.. Subahanallah cantinya suasana... teruja melihat keindahan anugerah dari Allah... Jadi jangan lepaskan peluang untuk kami berselfie...















No comments: