Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 23, 2014

♡ Unforgettable Memory - Bandung Indonesia ♡

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

 Destinasi : BandungIndonesia
Tarikh : 30 Jan - 2 Feb 2014

Destinasi sebelum ke Krabi adalah ke Bandung Indonesia...
Ni semua plan Ummi... tah time bila ummi berbincang ngan anak buah abah untuk bercuti ni...
Yang saya dapat tahu pun 3minggu awal sebab kena apply cuti...
mula2 cam malas gak nak join di sebabkan ongkos semakin kekurangan...
pastu ngan kerjaya saya yang susah nak apply cuti...
tapi if tak join macam rugi lak kan....
cam saya pernah mention kat dairi kesayangan saya...
ummi suka buat percutian tanpa bantuan kami adik beradik dan abah.... alasannya...
tak nak menyusahkan kami... See bertapa independent nye ummi...
harusla saya bangga dengan apa yang ummi cuba lakukan...

30 Jan 2014 
Seawal 530am kami telah pun berada di LCCT... gile awal... ngantuk tahap tak boleh langsung bawa berbincang... 
Alhamdulilah lebih kurang 1130am kami sampai ke Soekarno–Hatta International Airport
dan perjalanan di teruskan ke Bandung...
Di sini apa yang saya mampu comment suasana Malaysia dan Indonesia adalah lebih kurang... Kesesakkan lalu lintas sangat mencabar kami... tapi cuma beza nya sesesak mane pun perjalanan yang kagumnya tiada lagi record kemalangan seperti di Malaysia...
i proud to be Malaysian...
 Sepanjang saya di sana sejujurnya saya tak teruja sangat... jadi bila keadaan tak teruja maka segala pic2 pun saya tak berapa nak snap sangat...
apa yang saya ley katakan saya boleh habiskan sebanyak 2juta even saya bawa 5juta so nampak tak berapa tidak terujanya saya...

senarai2 yang kami lawati sepanjang di sana
  • Rumah Mode Bandung
  • Kek Kartika Sari 
  • Tangkuban Perahu, Bandung
  • Floating market Bandung
Maaf ni saja yang mampu berada dalam ingatan...




















P palang S : Sila abaikan kegemukkan saya (",)



No comments: