Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 20, 2014

Haji Pilus Tak Nak Raya - Rakaman MahaRajaLawak Mega Raya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Rakaman MahaRajaLawak Mega Raya
Haji Pilus Tak Nak Raya


Maaf terskip cerita pasal semalam...
bukan saja nak skip tapi terlalu over excited nak update pasal "Birthday" so skip la cerita ni dulu...
2 hari lepas dapat calling dari pihak2 tertentu untuk join Rakaman MahaRajaLawak Mega Raya... 
di sebabkan masa begitu mengizinkan saya terusla setuju... 
Ala bukan jauh pun dari Office nak ke tempat rakaman...
Tapi syarat2 untuk pergi rakaman adalah baju kurung & baju melayu...
Confirm2 nak buat rakaman hari raya jadi kenala berbaju kurungkan...


Seperti yang di janjikan pukul 8 kena ada di lokasi...
di beri arahan apa yang perlu buat dan tidak perlu di lakukan...
Sebanyak 5 episode berjaya di rakamankan...
Semuanya berakhir pada pukul 12lebih...


Seperti biasa selepas sessi rakaman... 
sessi bergambar... 
so semua retis da sibuk dengan sessi bergambar... 
saya toleh kiri saya toleh kanan... 
mane Shuib & Pak Yus (Jambu) 
Mencari dan terus mencari... 
buat pelbagai andaian... 
maybe dorang tengah tukar baju... 
tetiba dapat whatsapp daripada Pak Yus... 
Minta Maaf sebab terpaksa balik awal di sebabkan Bola dah bermula...

Oh Man demam bola rupanya... 
patutla tak wujud2 muka diaorang ni...
Pada entry saya sebelum ni... 
saya ada mentionkan saya pergi rakaman jadi ni la story yang saya nak sharekan...





No comments: