Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 20, 2014

Me grow up 23th ehh ehh ehh

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



20 June 2014

Me grow up 23th...


hahahha 23 ker?? 
tak kisahla berapa pun usia saya sekarang yang penting saya sihat walafiat.. 
di murahkan rezeki... 
dan in shaa Allah di panjangkan umur dengan setiap waktu amalan2 saya di terima oleh Allah...
Orang kata itu hanya sekadar angka... 
Jadi saya tak ambik pusing pun... 
Janji saya yakin dengan apa yang saya lakukan dan saya lalui sekarang...
Alhamdulilah saya di beri peluang sekali lagi bernafas untuk menempuh usia baru.. 
Saya bersyukur dengan apa yang saya dapat sekarang... 
di kelilingi insan2 yang menyayangi saya...
dan paling penting saya di kurniakan seorang "Puteri" yang cukup bijak dan comel...

Maaf pic di atas menampak kepenatan dan berminyak sebab saya baru je habis sessi rakaman untuk raya...
Lebih kurang pukul 1250am... 
selesai sessi penggambaran saya terus masuk kereta... 
nak jadikan cerita masa sampai dekat kereta kain baju kurung saya tersangkut dengan rumput jadi tak nampakla kek yang da menyala...
membetul2kan kain baju kurung saya sambil buka pintu...
Buka je pintu Lelove terus wish "Happy Birthday Sayang"
Saya?? Time tu ape perasaan?? offcoz la im happy kan... 
tapi apa yang saya boleh katakan bila je saya dapat kejutan tu saya tergelak2 tanpa sebab... 
tak tahu la gelak sebab dapat surprise atau gelak nak cover teperanjat...

Apa2 pun bagai mana pun cara lelove nak wish birthday saya... 
saya tetap bersyukur sebab masih ada yang sayangkan saya dan sentiasa berada di sisi saya saat saya terduduk dan terbangun...
Wording cake adalah hasil tanya Lelove sendiri... 
dan ini adalah 1st time dia buat wording sendiri before ni memang staff lelove je yang akan buat..



No comments: