Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 04, 2014

Mama PROUD of you my lil princess "Thaqifah"

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Hello reader and silent reader. Alhamdulilah.Hari ini dah masuk Ramadhan yang ke 6. Semoga ramadhan ini menambahkan lagi kita keberkatan dari Allah.InshaaAllah. Act takda motif sangat nak update blog hari ini cuma saya nak kongsikan segala yang saya lalui di dalam Dairi kesayangan saya ini. So cerita hari ini saya rasa bangga dengan kejayaan anak tunggal saya. Permata hati saya. Segala2nya bagi saya. 
Puteri NurThaqifah Shahidah yang berjaya dalam pertandingan Khat di sekolah. Even hanya tempat ke 2 saya tetap bangga sebab saya tahu anak kesayangan saya telah pun berusaha sebaik mungkin. Alhamdulilah sekurang2nya dia berjaya untuk memenangi sesuatu pertandingan. 
Sebagai mama, saya berasa bangga dengan peningkatan dia ke arah pelajaran. Semoga peningkatan dari suduh pelajaran atau apa saja asalkan kebaikkan inShaaAllah saya akan galakan. Doa & usaha dari saya sebagai pengiring untuk saya melihat anak kesayangan saya berjaya. InshaaAllah.


No comments: