Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 23, 2015

Colmar Tropicale here we come (",)


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Percutian ke-2 bersama keluarga tercinta dan lelove. Percutian ni act tak bermalam pun sekadar bercuti suka suki. Bersama Anak Cucu Cicit Ibrahim (ACCI)
Seperti biasa percutian ni bukan la perancangan saya. Ummi memainkan peranan penting. Ummi yang deal dengan anak-anak buah abah. Saya mengikut arahan saja. 
Memandangkan saya tak pernah hipokrik  dengan keluarga, saudara mara dengan siapa saya berkawan maka perlu ke saya tinggalkan lelove saya? 
Ehhh kalau saya tinggalkan lelove tanpa alasan yang kukuh 1001 soalan akan di soalkan oleh orang2 sekeliling saya. Malas nak jawap soalan mereka saya bawa je lelove skali. Bukan masalah besarkan. 
Ke mana percutian kali ini?? Dekat je sebenarnya tapi di sebabkan jammed yang teruk perjalanan yang singkat jadi lama. 
"Colmar Tropicale" here we come!!
Mohon abaikan muka ku yang da semakin tembam. 

Ini separuh dari yang join percutian singkat. 
Muka semua ala ala kepenatan nak mendaki  ke puncak. 
Tapi serious beb penat weii nak mendaki. Even saya da pergi tempat ni ke 2x tapi tak pernah saya nafikan saya pancit di tengah jalan. 


Tara kami yang berjaya sampai ke destinasi.  Berangan nak ke Jepun masih tak tercapai jadi pakai baju kimono pun jadila kena ambik berkat mane tahu akan sampai juga nanti. 










Ok ok dah banyak sangat share pic nie. Kang de pulak yang meluatkan. Kalau ikutkan banyak lagi nak share pic. 

Selesai sessi ambik berkat berbaju kimono perjalan di teruskan area colmar. Harus la pergikan view yang cantik. 




Alhamdulilah tamat la percutian seharian kami di Colmar Bukit tinggi. 


No comments: