Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 16, 2015

Happy 2nd Anniversary YayunkDdy

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Diam tak diam dah 2 tahun aku bersama lelove. Bukan jangka masa sekejap. Bukan 1 2 halangan yang kami tempoh. Bia apa pun orang nak katakan pada aku. Bia apa pun orang nak cakap pasal hubungan aku. Bia la mulut manusia nak teruskan cerita pasal aku.  Cuma aku je tahu kenapa aku pilih lelove. Kenapa aku stay menunggu dia. Even banyak sangat liku kesedihan n kekecewaan yang aku harus tempuhi. 
Manusia boleh berubahkan. Aku pun boleh berubah inikan dia. Kalau hubungan hampir 3 4 tahun tapi masih di takuk yang sama, sampai bila aku harus begitu? So biala apa pun andaian stalker aku. Andaian pembaca blog kesayangan aku. Hanya aku je ada jawapan aku kenapa aku pilih jalan begini. 
Sejujurnya aku tak pernah menafikan insan sebelum ni baik dan tidak ade cacat cela nya cuma bia aku dan dia je tahu kenapa kesudahan kami begini. 

Happy Anniversary YayunkDdy. 
To explain how much I love you, I don’t know where to start. To understand my love’s intensity, you’ll have to dive in my heart. Endlessly romantic, eternally blissful and everlastingly strong it will forever be – like the distance to the stars and the depth of the sea. I love you to the moon and back. Happy anniversary.


No comments: