Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 29, 2016

Last Day at Hatyai Town


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Sambung lagi. Bosankan. Nak buat camne kata pun percutian 9ari tapi takde la nak update semua cerita tu. 

Day 3 still kt Hatyai. Bila nak ke Krabi pulak nie?? Ongkos makin berkurangan. So perjalanan hari ke 3 banyak di habiskan di Bandar Hatyai sambik cuci mata dan poket. Banyak gak tempat yang kami pergi semua dari Mr. google. Tapi banyakla juga tempat yang mahal harganya. So better beli ole2 untuk bawa balik Malaysia beli kat bazar berbandingkan belikan lorong2 gelap. Dan saya memang terel bab minta discount. Ehh masuk bakul sendiri nampak. Well bukan saya cakap tapi kebanyakkan yang pergi holiday ngan saya memang sendiri buat pengakuan. Bukan kedekut tapi selagi boleh berjimatkan? 
Kalau fridge magnet 4 sama dengan 100bath kenapa tak cuba nasib 5 untuk 100bath ala2 free gift kan. Nampak tak kat situ penjimatan? Bab nak beli bj besar2 cam untuk mak bapak kite jangan lupa mention untuk orang tua sebab dorang akan rasa kesian mungkin boleh bagi lagi murah. Yes!! Peranan dan cara bercakap itu penting. Sweet talker pun sweet talker la. 


Btw hari ke 3 kami di Hatyai time adalah hari kebangsaan di Malaysia. Jadi dengan gigihnya salam perantauan la konon kami ucapkan Selamat Hari Merdeka untuk semua rakyat Malaysia. Alhamdulilah Malaysia masih aman. 



Perjalan di teruskan di bandar Hatyai. Setelah puas berjalan seperti biasa balik hotel lebih awal dari hari biasa memandangkan esok kami nak berangkat ke Krabi. 



P palang S : Krabi story morry be continue soon 



No comments: