Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2015

Hatyai Day 1


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Sambung entry sebelum ni. Untuk tidak membuang masa. Kami mandi dan bersedia untuk ke Floating Market Hatyai. 
Maaf kebanyakkan pic masih di dalam Go Pro jadi saya share ape yg de dalam hp je. 
Kami bernasib baik sebab abang teksi dari padang besar sanggup tunggu kami bersiap dan bawa kami berjalan. 
Sampai ke Floating Market benda utama saya nak cari adalah bekas air yang unik. Mungkin pada yg biasa tak rasa keunikkannya tapi setahu saya belum ada lagi bekas unik dengan harga Rm3 siap dengan air jual di Malaysia. 



Pelbagai jenis corakkan boleh di pilih. 

Sebelum ni saya ada juga membaca blog2 terkini mengenai Floating Market. Dari pasu unik sampai la ke jenis makanan halal yg murah dan sedap. Memang saya tak nafikan makanan di Thailand is awesome. Bagi yang suka mencuba sesuatu yang lain seperti saya sangatla sesuai ke Floating Market ni. Makanla seberapa banyak ianya sangat berbaloi murah dan sedap. 





Lebih kurang 3jam bertapa dan keadaan tak mengizinkan sebab cuaca da mula mendung jadi kami pun berangkat pulang  ke Hatyai Town. 
Hari pertama di Hatyai kami hanya berjalan dan survey kedai2 yang murah untuk di beli pada esok hari. 
Lebih kurang 1130pm waktu Malaysia kami pulang ke hotel. 

P palang S : to be continue 


No comments: