Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2015

Hatyai Day 2



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Setelah keletihan perjalanan semalam. Maka hari ini bangun lebih ceria dan cergas dari semalam. Alhamdulilah Allah masih memberikan kesihatan yang baik untuk percutian kali ini. 
Since semalam kami memang da booking tuktuk nak berjalan. Senang takyah nak tahan tuktuk tepi jalan yang charge harga ikut suka apak dorang je. Dapat yang Alhamdulilah fasih berbahasa melayu. Boleh nego waktu dan harga. 




Taraaa kami dah bersedia untuk menterjah Hatyai. 




Destinasi pertama 









Pemandangan dari atas lif boleh menampakkan bandar Hatyai. Perjalanan di teruskan tapi berhenti seketika di tepi jalan yang nampak bunga matahari yang menarik. Dah la ioll memang suka bunga matahari terus teruja bila nampak depan mata. 







Seterusnya ke Pantai Samila. Tempat yang wajib singgah kalau da sampai Hatyai. Takde ape pun menarik cuma pemandangan yang cantik. Biasala kata pun tepi pantaikan. Angin sepoi sepoi bahasa. 



Setelah berehat di tepi pantai seterusnya kami ke Magis eye 3D 

Oill X teruja pun sebab saya kan dah pernah pergi muzium 3D terbesar di Asia. Kat Malaysia lagi. So setakat habiskan masa berjalan. 










See betul tak saya cakap takde apa pun menarik. Dengan takde idea nak snap pic.Mostly dorang akan letak pic untuk bagi idea tapi ni takda. Ok hampeh. 
Actuvity seterusnya perabih duit kat bazar depan Magic Eye 3D 


P palang S : Continue Lagi 




No comments: